ida- vad tycker ni?

kvällen kommer bestå av stallpyssel och mys med pållarna. ska nog klippa hovskägget på aktiven lite till, det vart lite ojämt sist så ska fixa till det. ska även smörja upp sll utrustning så även den blir fräch. aktiven skummar så mycket ut munnen när jag rider så hans remontnosgrinna blir jätte kladdig och äcklig så den skulle verkligen behöva sig en tvätt och uppsmörjning. 
så nu ska jag bege mig ut och börja mocka osv så jag hinner med allt ihop!
vilket av tränsen tycker ni han är finast i?



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tycker han är fin i alla :$

2012-04-12 @ 18:54:05
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/
Postat av: Mattis

Tycker han är fin i alla men jag gillar det bruna :)

2012-04-12 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu