ida- HISSAR OCH DISSAR

jag dissar dom dubbla nosgrimmorna, har aldtig provat dem själv men jag tycker faktiskt att dom är rätt så fula och ser inte riktigt meningen med dom. dem har väl samma effekt som en remont eller aachennosgrimma. tycker iallafall att den verkar en aningens överskattad. 
BILD FRÅN GOOGLE



jag hissar däremot remontnosgrimmor, det funkar superbra på min häst. håller bettet på plats och ligger bara som ett litet stöd. behöver knappt spänna åt den, utan jag har den rätt så lös men den hjälper ändå till en hel del. det är inte heller en särskilt fin nosgrimma men den har en bra funktion!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu