ida- idag

idag blir det att fara efter vägen och jogga litegrann med aktiven, själv har jag tänkt plåga mig själv och stå upp hela vägen. men vi får se hur det blir med det haha;) 
jag räknar med en sväng på ca 4 kilomerter ungefär, tror det blir lagom om vi lägger in några skritt pauser.
blir eventuellt att fara en liten kortis med wirex också med bombina som handhäst, beror på hur underlaget ser ut på vägen nu. både wirre och bambi är barfota så om det är hårt i backen så är det ingen superidé att he sig ut med dom. men vi får se hur det blir nu under dagen.
i övrigt så har jag inget att tillägga just nu så vi får helt enkelt höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu