ida- internet

nu har jag fixat internet till lägenheten så nu kan jag uppdatera bättre igen! 
igår hoppade jag ju med aktiven, hoppade en bana på 6 stycken hinder. började med att hoppa fram på ett räcke på 50cm en gång i båda varven, sedan hoppade vi en linje två gånger på samma höjd. höjde sedan upp och hoppade hela banan på 70 cm och det gick som en dans. han var jätte lugn och hade en bra bjudning mot hindren, lyssnade på mig fullt ut och var bara superfin. 
höjde sedan upp banan på 80 cm och tog den en gång, lika fin då som innan. tvekade lite några meter före en oxer men behövde bara hålla om lite mer så hoppade han ändå. dock petade han räcket in på linjen med vänster bak men det är ju inget att bry sig om, dels har vi aldrig hoppat en 80 bana tidigare och sen så är han lite långsammare med vänster bak.
är iallafall super nöjd med honom från gårdagen huvva så fin man kan vara det gjorde verkligen min dag, lever på det än haha. 

idag har vi bara tränat bugningar osv pga underlaget och vädret. han ville bara komma in i stallet, inte konstigt med tanke på att han har stått utan täcke hela dagen och var jätteblöt och kall. jag har ju varit på kdrf hela dagen så jag har inte kunnat täcka på honom heller stackarn. men lika nöjd var han för det, han fick ju sträcka ut ryggen och äta några godisar haha. ska ju ändå jobba i helgen så han kommer gå resten av veckan. 

gammal bild från då jag började rida aktiven på skolan!
amanda&scotten jennifer&lobo emma&ivan jag&aktiven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu