ida- markarbete

om bara en liten stund ska jag bege mig ut och rida på min ädle springare. idag kör vi ett litet markarbetspass, blir ju inget invecklar pga antalet bommar ni vet..
när jag har ridit så ska jag hoppa in i duschen en snabbis för att sedan fara vidare till stan med mor min. jag ska hjälpa henne med idéer till emils (min bror) födelsedagspresent, han fyller år på söndag.
när vi har fixat presenten så ska hon skjutsa mig till kåge för jag ska till emma, det känns som om det var 100 år sen sist så det blir nog roligt. saknar lillskiten!

men nu ska jag öka tempot här så jag hinner med allt som är tänkt. jag tänker sno emmas dator senare så jag kan skriva hur det gick med aktiven idag. hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu