ida- motion

slutade skolan klockan 12, åt lunch och begav mig direkt ut i stallet för att göra klart allt och rida. jag lyckades faktiskt lägga upp en tidsplan för att hinna med allt jag skulle, och det gick som en dans. jag hade mockat, fyllt hö och kraftfoder, borstat, ridit, svampat av och släppt ut i hagen igen på 1.5 timme är faktiskt lite stolt över mig själv haha. brukar i vanliga fall vara väldigt seg i stallet, jag är inte alls stressad utan gör allt noggrant och lugnt. så det brukar bli ca 1 timme längre än tänkt i stallet oftast.

red iallafall en motions runda runt risnäs, han var pigg men skötte sig fint ändå. han har varit riktigt trevlig genom hela veckan så jag är helnöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu