ida- självklart

gick ut i stallet för någon timme sedan och skulle natta hästarna, borstade lite på aktiven och ser då att han är ganska så svullen i vänster bak. han var även lite varm, och det kändes ju inte så himla kul må jag ju säga. så jag satte på han täcket och gick ut en liten promenad med honom. han var inte det minsta halt, han gick på helt som vanligt så det vart ju en lättnad. så svullnaden är då från såret han fick på benet och är inget allvarligt, men beroende på hur det ser ut imorgon så får jag bedömma utifrån det om jag far och rider eller inte. 
vill bara linda in min häst med ett lager skummgummi så han inte gör sig illa helatiden..♥ NÄ nu ser vi fram emot imorgon och hoppas att det håller sig så pass bra som det är nu. GODNATT!



Kommentarer
Postat av: Eveliners

Hejsan sötnos! :D

I alla fall, jag hade tänkt och fråga ifall du vill se ett videoklipp som jag och min kompis har gjort på YouTube? Vi garanterar ett litet leende på dina läppar och hoppas att du kommer tycka om det, om du nu vill kolla vill säga! :) Videon är en tävling mellan mig och min kompis, så om du har ett konto så får du gärna kommentera vem du tycker vann tävlingen.

Här är länken till videon, dela gärna vidare på din blogg, facebook, twitter osv. Du skulle vara guld värd, raring!:

http://www.youtube.com/watch?v=r5b1RESRmSA

2012-04-15 @ 00:42:28
URL: http://www.twitter.com/TheSaxobitches

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu