ida- stan

har vart i stan hela dagen, därför har det varit dåligt med uppdatering för min del. men är iallafall hemma nu och ska snart äta middag, sen ska jag bege mig ut i stallet. vet inte om jag ska rida idag eller inte, men det lutar mest mot att det blir ett litet markarbetspass men mina en och en halv framtinade bommar.. menmen man får väl ta vad man har. 
köpte iallafall en nummerlapp idag, ifall det blir ut på någon tävling framöver så har jag ju en sådan också haha. nä mu blir det käk för min del, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Jenny

härlig blogg!

2012-04-04 @ 20:07:14
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu