ida- ursäkta mig

riktigt dålig uppdatering.. men nu är jag tillbaka i burträsk och har inget internet, men ska försöka fixa det idag.
veckan har bestått av dressyr, markarbete och skritt han har skött sig jättefint under alla pass faktiskt. jag har även varit ganska upptagen med körkortet så han har inte gått alla dagar tyvärr, ska även ha en körlektion idag men ska försöka hinna rida före det!

förresten så ska jag och aktiven tävla hoppning den 5/5, vi ska ha en minitävling på skolan på öppethus så det blir ju perfekt. det är absolut inget seriöst men det kommer vara precis som på en tävling. vi ska hoppa en bana på 70cm vilket jag tycker är en bra start för honom så han får gå in och känna att det är enkelt. tror der kommer bli jätteroligt för oss båda!

ska fokusera på lektionen nu men skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu