ida- valborgs

Idag är det ju valborgs och jag gör ingenting, eller jo jag är hundvakt åt min brors hund Nitro. Kvällen kommer jag tillbringa med mina två bröder, deras barn, pappa och carina. Blir nog bara ta det lugnt, grilla osv antar jag, men det funkar det också. Jag hade ju egentligen tänkt rida wirex litergann men jag har faktiskt ingen ork till det då jag fortfarande är väldigt förkyld. Det blir istället att ladda upp sig och försöka bli frisk tills på onsdag då jag far tillbaka till skolan och ska träna min plutt som väntar på mig på skolan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu