jc - 3 stycken

Blev tre ridpass idag. Först red jag ut efter byavägen med Sam, barbacka och på det tvådelade, han var riktigt fin faktiskt men vi tar det ju fortfarande väldigt lugnt. Blåste nå så fruktansvärt men Sam höll sig väldigt lugn och fin endå!
Sen åkte jag till ridhuset och red först Hampus, en stor haflinger som var rätt fin. Känns ungefär att rida en storhäst eftersom det är väldigt mycket häst haha! Satt ner hela passet i stortsätt och fick igenom honom i slutet kändes det som. Har ridit honom en gång förut och vi matchade varann mycket bättre denna gång.
Sen red jag även Monamie, ett sött fux sto, svenskt halvblod. Hon har ibland bra dagar och ibland mindre bra och idag hade hon en grym dag! Satt även ner på henne och fick verkligen igenom henne. Super mysig häst. Är rätt såld på henne faktiskt, jätte lätt i handen och känslig men lite egna åsikter - som det ska vara! :) Sista 10 minuterna gled jag bara runt och hade det bra kan man säga, sååååå fin!
bilder lånade från hemsidan http://www4.idrottonline.se/KagedalensRF-Ridsport/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu