jc - äntligen!

Blir ett snabbt inlägg bara för jag ska springa ut strax och ta in hästarna för hovslagaren kommer  nu kl 17 och slår på bakskon - ÄÄÄÄntligeeen!
Om han ser bra ut så ger vi oss ut på en skrittsväng redan ikväll och nu lovar jag att förbättra min uppdatering. Varit lite trist då jag inte kunnat rida osv på mer än en vecka. Men nu är vi förhoppningsvis på g och ska även ta kort på pannbanden när dom sitter på tränsen. Lite färg skillnad blev det men vad tusan, allt kan väl inte vara perfekt :)
Men nu måste jag skynda, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu