jc - det raka

Skulle ju ut i skogen idag med Sam men låg massa snö så det gick inte. Fick bli ett lugnare pass efter vägen (så lugnt det gick med räser ponnyn) och tyvärr blev jag ganska besviken på bettet. Han släppte det väldigt mycket och jag fick inte det jämna stödet jag vill ha.
Men det är svårt att utvärdera efter bara ett pass så ska rida med det några gånger till innan jag bestämmer mig om det är något att ha!
På lördag har jag iaf bestämt mig in och hoppa - inget bokat och hopptiden låg på en bra tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu