jc - did you know?

♥ Förut var vi sugna på att betäcka Poccis, tyvärr blev hon ju aldrig bra. Men det hade varit oerhört kul med en mini-Poccis!
♥ Poccis hade världens test period med mig några veckor efter att jag fått henne, jag grät varje ridpass för att hon vägrade gå framåt haha!
♥ Hon hade problem med hoppningen, men om hon vägrade ryggade jag henne några meter och då hoppade hon vad som helst!
♥ Hon gillade inte några djur, Jappis funkade efter några år men hon hatade smådjur och hade lätt kunnat stå själv för det trivdes hon med!
♥ Poccis var min allra finaste och bästaste vän! Vi kände varann utan och innan.
♥ Jag har en tatuering där det står hennes namn och datumet jag fick henne. Fick den i present då jag fyllde 17!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu