jc - får se

Kom hem för 20 minuter sen kanske och ska ut i stallet nu och mocka och fixa lite. Är ännu inte bestämt om jag åker in till ridhuset idag men hoppas på det, för molnen börjar se väääldigt tunga ut nu :)
Om det inte blir så far jag ut en sväng i skogen istället och hoppas på att snön försvunnit för nu orkar jag inte bara sitta efter vägen längre.
Om jag ska till ridhuset ska jag prova rida på det raka bettet så kan även mamma kolla det lite och se vad hon tycker.
Om de så blir så åker jag dit vid 2 skulle jag tro! :)
fina Jappeloup♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu