jc - hemma

Nu är jag hemma. Igår blev en lugn kväll med film i flera timmar. Bland annat såg vi "The exorcism of Emily Rose" som faktiskt var helt okej! Allt skräckis, vill ni se en riktigt äcklig film så är det "The last exorcism" ni ska se haha.
Klev upp kvart över 10 idag och åkte till SRK och kikade på lite hoppkurs. Alltid kul men blir alldeles för sugen på att hoppa själv... Nästa helg ska jag banne mig in med Sam!
Ska städa lite i mitt rum sen går jag ut och mockar och far ut en sväng med Sam, ska försöka galopp-jobba han lite idag och det blir nog med pelhamet tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blev jag också hoppsugen! Ska vi följas? :)

2012-04-23 @ 06:39:31
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu