jc - hööks idag

Som rubriken säger så for vi en sväng till Luleå idag för att besöka hööks, biltema mm. Blev inhandlat några saker också :)
Pannband stl F, 129:- (GG-kopia)
Pannband med olikfärgade stenar stl COB, 229:-
Svarta gummityglar stl COB, 149:-
Brun CRW dunväst stl S, 399:-
Är faktiskt riktigt nöjd. Har aldrig varit förtjust i GG-pannbanden men detta är väl lite smalare tror jag? Jag gillade det i alla fall. Är även less på bara bling-bling så tyckte det andra var jätte lagom. Nya tyglar till hacket behövde jag eftersom Sam trampade sönder sina och jag älskar gummityglar.
Västen stod det bara mitt namn på så jag kunde inte motså haha. Jätte bra passform och är helt såld på den!
Sprang även in på Myrornas där uppe i Luleå och kikade på lite böcker. Hittade denna och den var ju som köpt. Blev en till också men det är ingen hästbok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu