jc - införskaffat bett

Har nu utökat min bettsamling igen. Tvär for på royal och kikade på lite raka bett. Eftersom pelhamet har blivit alldeles för skarpt för min buse (vilket är positivt) så tänkte jag pröva ett rakt. På pelhamet brukar jag oftast bara ha tygeln i övre ringen och då blir det ju LITE liknande så. Han har tyckt om både pelhamet och kandaret som det är rak stång på så!
Planen är att det förhoppningsvis ska vara lite skarpare än det tredelade och ska användas i skogen och ev lydnadshoppning.
Ska pröva rida på det idag så ni får väl göra sen hur det gick :)
Blev även ett par rid-sockar, köper alltid det nu för tiden och har hur många som helst haha! Tur att det är en förbrukningsgrej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu