jc - inget alls...

blir knappast nå vännäs. Inte programridning den 15 heller för den delen. Hovslagaren har fortfarande inte hört av sig så idag blir det inget. Och jag vill inte ringa ut han på påsk-helgen heller... Känns lite otrevligt. Så det betyder att han skos tidigast måndag, och rids (om han är fräsch) tidigast tisdag vilket är alldeles för kort tid för att åka iväg och tävla känner jag.
Himla trist :( Nästan tävling är inte förän v 19... Kände på mig då jag fixade licens, mätintyg och vaccination att det inte skulle gå bra, för redan då började det ju strula..
Åker snart iväg till ersmark för att hjälpa Frida med Skrutten. Med Sam händer ju som sagt ingenting just nu, det enda han gör är att fälla päls och skrota i hagen. VILD är han också - någon mer än jag som vill igång alltså..
Lite depp-inlägg men åter igen: Då vet ni läget för nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Eftersom min hovslagare jobbar ute på våran klinik(atg) så va det han som föreslog lugnande. Alltså åker vi ut till atg varje gång och dom ger han lugnande :)

2012-04-06 @ 10:36:31
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu