jc - inte min tur ...

Som vanligt då jag planerat in saker och är jätte taggad blir det strul. Idag påväg hem gick en av upphängningarna till bränsletanken till bilen av. Ingen större fara, förutom att den är ju inte körbar i dags läget och kanske ganska trixigt att fixa. Behövs nog nya grejer i alla fall.
Så jag hoppas på att få låna en bil imorgon så jag kan åka och hoppa endå...
Nu går jag ut i stallet, senare än tänkt pga bilen då jag blev stående ett tag, mockar och drar sen ut på en barbackasväng med Sam! Blir antingen efter asfalten eller innöver - tror dock det är världens lerbad där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu