jc - plugg

Nu ska jag för en gångsskull sätta mig och plugga lite. Inte ofta jag gör det hemma, men vi har en riktigt rolig och intressant grej på religionen vi ska skriva en "uppsats" om. Vi håller nu på med ämnet Etik & Moral och jag ska skriva om djuretik/djurförsök. Något jag är väldigt intresserad av och tycker är kul.
Ska sätta mig och försöka hitta lite vad olika religioner anser om detta för att lägga mig lite på MVG på detta område.
Roligt med såna här sakar :D
min älskade katt Molly får stå för bilden idag, hon fick avsluta sina dagar 10 maj 2010
och lever gott i katthimlen idag, snart två år sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu