jc - ridpass nr 2

Dagen andra pass blev på fina Pernille:
Hon brukar vanligtvis vara lite seg men idag kunde hon inte ens skritta på långtygel haha! Hur taggad som helst och ville mest bara springa. Men fick ihop henne ganska bra bitvis och hon fick ett väldarns svung i steget och jätte bra takt. I galoppen var hon lite kämpigare att få ihop men även där var hon riktigt bra bitvis. Red även lite skänkelvikningar med henne men annars mest på volt för att få igenom sidorna. Volter blandat med att rida på långsidan i ökat tempo var super. Och jag är fortfarande lite "svävande på moln" med tanke på hur fin hon var.
Även denna damen ska få sig ett pass imorgon eftersom hon bara mår bra av att röra på sig. Önskar då att hon blir lite lättare i handen och jag ska komma ihåg ridhandskar(som jag annars aldrig använder) för mina fingrar är väldigt ömma haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu