jc - ridpass nr 3

Blev även ett oplanerat kort pass på Bailey. Tyvärr har han inte kommit upp på hemsidan än så kan inte låna någon bild. Men det är en söt liten c-ponny som är väääldigt liten tycker jag haha.
Han är ganska ny på ridskolan och skulle gå med på en lektion ikväll, och eftersom ingen visste hur han skulle reagera på så mycket vila (hela veckan) och det är en lite mer orutinerad grupp han ska gå i så fick jag vara försökskanin. Satt på han i bara 15-20 minuter. 
Han kändes lugn så jag gjorde i så mycket, gled runt lite mest bara haha. Satt lite på volt och rullade runt fyrkanten ett varv i vardera galopp.
Denna ponny är så fruktansvärt bedårande så direkt jag kan ska jag ta en bild och visa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu