jc - skit väder

HEJ! Sorry för dåligt uppdatering men har varit borta hela dagen och kom hem vid halv 5. Igår blev det fest och jag somnade inte förän efter 05... Så var vaken typ ett dygn haha.
Sovde gott och länge idag i alla fall och har just kommit in från stallet, där jag mockade och fixade höpåsar och sådär.
Tar in hästarna från detta skitväder kl 20 då jag och Sam ska ut på en liten prommis. Imorgon får han äntligen skor så då sätter vi igång igen.
Någon som har några tips på vad ni vill läsa om? Är ledig hela kvällen så hade tänkt uppdatera riktigt bra men då måste jag ju ha något att skriva om, och veta om det är värt eller ej :)

bild förra våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu