jc - skola

sitter på skolan nu och har lunch. Har fordons hela dagen och slutar vid fyra.
sam ser bättre ut, och på dagarna när de är lite tinat och mjukt så ser han inte direkt halt ut. pappa har pratat med hovslagaren så med liiiitelite tur så kanske han kan komma imorgon för ikväll hade han ingen möjlighet.
jag har bestämt att om han blir fräsch efter skoning så åker jag till vännäs. anmälan gick ut igår men får vål efteranmäla.
samt att jag också då ska rida program ridning ("pay & ride")  som är datumen 15/4 och 30/4 och då kommer jag rida ett LA program och kaaanske ett LB.
så ser läget ut just nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu