jc - stallet

Blir mycket stall nu på lovet men tur att det bara är roligt.
Var ut och mockade imorse före jag for till ridhuset så ska snart ut och ta in Sam för att mysa lite med han och ta en promenad. Blir enbart promenader nu fram tills söndag (då han vilar så måndag). Anledningen är att han är lite snuvig nu och har rätt lösa skor så det passar ju perfekt för de båda att ta det lugnt.

Om jag hinner ska jag även försöka hinna rycka lite man på honom, om så blir ska jag försöka ta en liten bild så ni får se resultat :)
dålig bild men här är han nyryckt och då är han så faaaaasligt fin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu