jc - tips

När jag höll på att fixa lite i sadelkammaren i vintras och möblerade om lite och sådär visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med alla mina benskydd, eftersom jag har fullt med benlindor också tog liksom allt så himla mycket plats.
Jag kom på att då jag var liten hade jag en nät"grej" (bild kommer) så är perfekt att lägga grejer i.
Tog ut den och kollade och benskydden passade jätte bra i sina hål. Jag hade tur och hade rätt antal hål som benskydd + ett för boots.
SÅ det är verkligen jätte smidigt och man slipper ha grejer inslängda i skåp eller bara på hyllor och ta massa plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu