jc - trött och glad!

Är hemma från ridhuset nu, var där och tränade på Sofia och Sara! Sam var riktigt, riktigt pigg och bockig i början och sköt en massa rygg haha, kul att han var så glad. Vår premiär hoppning ute. :)
Vi började med studs som gick bra och sen lite enkel hinder. Hoppade upp till 1 meter och han hoppade huuuuuuuuur bra som helst - tagga vännäs!
Åker in nästa helg oxå och tar några språng då också. 
Sen fick Sofia jogga av Sam lite och får väl se om hon skriver något om vad hon tyckte om han på sin blogg, och jag fick trava av Saras stora Obi! Jätte fin häst! Oerhört lydig och kändes inte alls lika stor som jag trodde de skulle vara, förutom galoppen då hehe. Men mycket trevlig häst.
Sam fick sig även årets första bad, spolade av honom och schamponerade ben, man och svans. :)
Bilder från dagen kommer senare.
nu ska jag sova, blev 3,5 timmar inatt för jag körde igår kväll och kom hem vid 4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu