jc - ut i stallet

Kom hem för en stund sen och ska ut i stallet nu. Mocka och sådär sen blir det ut en sväng med Sam, förmodligen efter byavägen eftersom det fortfarande är snö inöver.
Lite dålig uppdatering för jag sovde borta igår. Och samma sak gör jag även ikväll. Ska börja igång med Sam ordentligt nu för han är ej förkyld längre och börjar vara rätt odräglig igen.
Var ute och gick en sväng igår och då kastade han sig och höll på 2 gånger, skvättig för en bil vilket han ALDRIG är, men när det finns lite för mycket energi så kan han inte riktigt hålla sig på backen och det förstår jag nästan. 
Idag kör vi med sadel tror jag första gången på typ 2 veckor för idag är han garanterat pigg.
Något speciellt ni vill se/läsa om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu