jc - vila

Idag får nog Sam bara vara, igår kväll var vi ut på en liten prommis i dimma och det var riktigt mysigt men Sam var riktigt busig haha.
Idag har jag hunnit med en hel del, upp och hoppa före kl 06 och ut i stallet och mockade. For till drängsmark och tankade för att sen fara till ridhuset och rida två hästar.
Hemma 20 i 11 och 5 i 11 hade jag duschat och gjort mig redo för stan - snabbt va?
Blev inhandlat jeans, en tröja, underkläder, en ryktsten och en piggborste, det senaste var bara "för att" liksom.
Ska lägga mig och vila en stund för huvudet är riktigt lugnt och sen åker jag till ursviken, sover borta och kommer nog hem imorgon eftermiddag då det blir en prommis med busen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu