dubbelpass

igår vart det som sagt dressyr med min stärna, och han var verkligen en STJÄRNA. riktigt grym var han. mjuk och fin i sidorna lätt och trevlig i handen och gångarterna. red bara mjukgörande och tempoväxlingar och efter ca 15 minuter så skuttade jag över bågen som jennifer och amanda hade byggt upp inför deras markarbetsträning som jag skulle hjälpa dom med senare. han var klockren genom bågen, höll galoppen och bjudningen super bra!
blir så stolt över hjärtat♥

det blev även ett andra pass på skolans ponny, rappen. red då tillsammans med jennifer, guldet, amand och galliano. han var faktiskt riktigt duktig trots att han inte är så supervan vid bommar. 
kvällen var hel lyckad enligt mig iallafall!

dagens pass för aktiven blir intervaller, det var ett tag sen nu. tror han kommer bli överlycklig då han ääälskar att springa fort. men nu ska jag vara social med folket som sitter här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu