härliga tider

just nu verkar aktiven ha en väldigt bra period då han var riktigt fin igår också. det vart 6 trav intervaller på 400m. sedan la jag ner honom en stund på ridplanen. ruskigt fin var han, från att ha gått snabba intervaller till att bli så lugn och fin när jag lägger ner har han aldrig varit. riktigt kul var det!

hinner tyvärr inte rida idag eftersom jag ska till min pojke och då måste jag ta en buss som går vid 2. och måste även hinna in på royal och hämta skydden och bootsen.

på tal om ingenting så ska jag ju iväg till sundsvall på praktik snart, ska till några systrar som har hoppstall och ridskola. det ska nog bli jätte kul. dock så måste aktiven stå i 19 dagar men han får sig en liten semester. det mår han ej dåligt av. han får fara hem till pappa och stå med sin lilla flock där han trivs så bra.

nu ska jag försöka lägga lite fokus på lektionen, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu