hööks

nu har min beställning kommit från hööks, jag vet faktiskt inte om schabraket kommer att se bra ut på honom det var lite ljusare än vad jag hade förväntat mig. men orkar inte skicka tillbaka det, blir det riktigt fult så får jag väl säjla det. men bootsen och huvan tror jag ska bli jätte bra faktiskt. det blir att premiär använda huvan på måndag.

jag vet inte om jag har nämnt det men jag har ju varit hos doktorn efter att ha haft ont i bihålorna i drygt en vecka. där fick jag veta att dom är väldigt svullna och fick med mig en nässpray hem. men den har inte hjälp särskilt mycket så jag måste käka ipren dagligen.. alltså det går som inte beskriva hur ont det gör. men det känns som om något försöker pressa sig u genom min panna.. är sjukt less på det nu så hoppas det går över snarast!

eftersom jag inte har min dator så får det bli en bild på finisarna jennifer och sam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu