rappen&pysen

sitter nu i stallet efter att ha gett aktiven sitt morgon foder. vi har ntligen stallvecka igen så dagen kommer att tillbringas här i stallet. 
tror nog att jag ska rida aktiven nu första timmen då vi börjar eftersom det inte finns ridbara skolhästar åt oss alla. om det blir så att jag rider honom så blir det nog lite hoppning eller dressyr skulle jag tro. nu när han har fått rasa av sig hela veckan så borde han faktiskt vara lugnare att hoppa nu.

tänkte iallafall visa vilka pysen och rappen är som jag har hjälp till och ridit under veckan, så här kommer bilder på dom.
TROLLPYSEN
RIPADALS RAPP

Kommentarer
Postat av: Maddelen

Hejsan vem har gett dig tillåtelse att rida Rappen på helger?

2012-03-26 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu