jobbig morgon

steg upp 05.30 i morse, pappa skjutsade mig till stallet så jag var där klockan 6. det pga att jag skulle ta ut och mocka år alla skolhästar och aktiven innan jag började skolan klockan 9. jag var sjukt stressad eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna med allt så jag jobbade tydligen på ganska fort, för jag var klar med allt 07.55.

idag ska jag iallafall göra ett försök till att rida dressyr med aktivisen. nu har han fått motionsträning både igår och i onsdags så nu borde han faktiskt vara lugnare iallafall.
det blir nog att rida rappen lite i helgen också kanske även idag, när han inte har någon som rider eller kör för tillfället så är det bra att han får röra sig lite.
jag kommer att tillbringa hela helgen i burträsk eftersom jag och amanda jobbar, så det blir mycket tid i stallet.

men nu ska jag fokusera på lektionen, vi hörs!

saknar min fina seppy, glömmer dig aldrig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu