less

oj så tokig min häst är.. idag var han jääääätte spänd och tittig. försökte bara rida på som vanligt men fick ingen respons alls. han bara gick med huvudet rakt upp i luften och blåste och hade sig. 
skulle ta några skutt på 60cm, och det gick ju inte som jag ville de heller. utan han la in högsta växeln och full galopp mot hindret, kastade sig över och bara flamsade på efter. men efter några gånger så lugnade han faktiskt ned sig och det gick med många om och men ta sig över 2 hinder efter varann i hyfsat lugnt tempo. 
och han bockade rätt mycket hela passet också.. nä fy vad less jag vart på honom idag, det är sånna här dagar jag undrar varför jag ens försöker, men dock så är han ju faktiskt världens finaste dem flesta dagarna om man tänker efter. hoppas det är vårkänslorna som spökar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu