lite smått galen

igår var aktiven över laddad då jag skulle longera honom, han bara sprang och i princip vägrade stanna, och det gick bara fortare och fortare. tillslut så gick han faktiskt omkull IGEN. andra gången nu vid longering. men han ställde sig bara upp igen som om inget hade hänt och inget sår eller något fick han. idag har jag tänkt rida ett ordentligt dressyr pass för att han ska bli lite slut. det blir mycket tempoväxlingar och mjukgörande för att få honom både mjuk och uppmärksam.

jennifer tipsade mig om att läsaq detta, och nu tycker jag att ni som faktiskt läser min blogg kan ta en titt på denna anons! http://www.ponnysanning.se/?p=4862


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu