någon sorts blandning

det blev att rida rappen på morgon och hoppade strömsholmsfollan med honom. nu har vi slutat och jag ska ut med aktiven. det blir att rida dressyr och lägga in några hopp då och då för att få honom så lugn som möjligt.
nu har jag även lyckats beställa ryttarlicensen efter massa tjaffs kring det. så nu är stressen äntligen borta!
har inte sagt det ännu men jag ska ju tävla den 31 mars, någon som vågar gissa på vem?

nu ska jag skynda mig ut i stallet så jag hinner rida medans solen skiner, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu