seppy

idag är det ingen rolig dag, för det är seppys sista dag i livet..
hon har epilepsi som har blivit så kraftig nu på senaste tiden, hennes senaste anfall (tisdags) varade i 2,5 timmar vilket inte alls är okej. hon mår dåligt av sin sjukdomm och nu har jag tagit det jobbiga beslutet. tyvärr så ingår sånna beslut när man är djurägare, det är nog det tuffaste beslutet jag någonsin har tagit. men trors allt så är det bäst för henne.. 
det känns förjävligt att det ska bli såhär, men hon kommer alltid finnas kvar inom mig. i mitt hjärta kommer seppy alltid ha en speciell plats! finns ingen hund som henne. 
snart är tiden slut, så nu ska jag tillbringa resten av den tiden med henne. vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: jc

du gör det rätta pluttis! Det vet Seppy oxå <3

2012-02-12 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu