stressigt inlägg

nu har det blivit riktigt kass uppdatering här, men har verkligen inte haft tillgång till internet senaste veckan. 
har egentligen inte tid att skriva nu men kan ju iallafall meddela att aktiven är nu offeciellt min!
har blivit en lugn vecka för honom eftersom det är och har varit så fruktansvärt kallt, igår var det -38 hos morsan. det känns varken kul eller är särskilt bra att rida något ansträngade i denna kyla. huvva säger jag bara. jag hoppas iallafall att det blir varmare nu i veckan. 

hur som hälst så måste jag skriva vidare på mitt tal som jag ska hålla för klassen nästa vecka tror jag, ska tala om mina åsikter om ridsportens regler osv, om nu någon ville veta det haha. hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu