tokig häst

när jag kom upp till stallet i morse och skulle ta ut aktiven så var han galen, han väntar alltid så snällt medans jag tar på grimman osv men idag var han typ näst intill tokig. tror han har varit ute lite i helgen och att han är lite förvirrad efter att ha bytt box i helgen också. mikaela som jobbade i helgen ringde mig och sa att hon hade bytt box åt honom eftersom hans vattenkopp har börjat läka så att hela hans box var dyngsur..

tror att dagens pass blir motion runt risnäs så han får rasa av sig litegrann, det verkar vara behövligt!
men nu ska jag fokusera lite på lektionen och skriva om havsörnar haha, vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu