UNDERBART

var ut för en stund sedan och gav aktiven lunch och oj så härligt väder det är idag!
ska skynda mig att göra klart det jag har kvar att göra nu på skolan sen blir det ut att rida. hoppas hästen är lika fin idag som vädret, då är dagen fulländad.

fick även ett sms från royal att benskydden och bootsen har kommit fram så det blir eventuellt att fara och hämta dem senare idag om jag hinner annars blir det nog på fredag.
men nu vart jag stressad så nu ska jag skynda mig ocg göra klart så jag hinner ut med aktivos medans solen skiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu