usch och fy för..

TAL..... jag får inte ihop något vettigt tal alls. jag har mina åsikter men får inte ihop dom på ett sätt så att folk skulle förstå vad jag menar, nä att skriva är inte min grej.

här har ni en del av mitt värdelösa (argumenterande?) tal..

"Sen har vi den här regeln som säger att man inte får tävla ponny efter man har fyllt 18 år. Det tycker jag är en riktigt konstig regel eftersom det finns väldigt kortväxta människor som tävlar. Till exempel jag som bara är 155cm lång får inte tävla ponny efter det här året, även fast min längd passar bäst till en ponny i kategori C till D. Det jag menar är att jag som faktiskt vill fortsätta tävla måste upp på en fullstor häst även fast dem egentligen är för stora för mig att rida. Jag tycker istället att man ska gå efter vikt och längd gällande tävling för ponny. Även på hästsidan kan dem göra regler för att stora och långa människor inte får ha en för liten häst."

måste iallafall fortsätta skriva på de där och mest troligt ändra massor.. btw så jag ska förhoppningsvis fixa internet till lägenheten nu i veckan! aja vi hörs tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu