vårkänslor?

aktiven har börjat bli väääldigt sprallig och tjollrig. jag tror det är vårkänslor som har börjat sprida sig i kroppen på honom. eller det är vad jag hoppas iallafall.
igår var han vild när vi hoppade, jag fick knappt stopp på honom och gud vad han bockade och höll på.
jag red förresten rappen igår också, vi hoppade ett räcke på 50 cm och rullade några gånger på det. han har faktiskt börjat bjuda mot hindren nu bara efter två gånger. tror han tyckte det var rätt kul att prova på något nytt. ska nog mest troligt rida honom på måndag på då vi har stalldag.

hur som helst så vet jag inte vad jag ska göra med aktiven idag. antingen ska jag låta honom rasa av sig eller så ska jag trötta ut honom med dressyr.. svårt val då det finns för och nackdelar med båda sakerna.

nu ska jag som vanligt försöka fokusera på lektionen en stund, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu