varning, tråkigt inlägg!

stor del av dagen har jag tillbringat i stan med mor min. jag köpte två oranga tröjor och ett halsband. tröjorna är tänkt till det orangefärgade schabraket som jag beställde igår! köpte även en present till elin (min brors flickvän) som har fyllt år. for även förbi hos mormor en sväng. 
nu ikväll har jag bara sett gladiatorerna, busat med seppy och färgat och klippt mammas hår. 
jag har faktiskt egentligen inget vettigt att skriva meeeen nu vart det någon rad iallafall, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad ska du göra fr roligt idag? :D

2012-02-12 @ 08:30:18
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu