burträsk

just nu sitter jag och spelar gitarr, och har gjort det hela morgonen. håller på att lära mig the trooper med iron maiden. riktigt bra låt. 
jag funderar på att få pappa att skjutsa mig till burträsk efter lunch så att jag hinner rida idag, men han håller på att stycka osv så vet ej när han är klar med det.. 
annars idag blir det nog bara att ta det lugnt, kanske skulle färga amandas hår men får se om hon har fixat någon färg. kanske hon får färga mitt också, det skulle verkligen behövas.. 

en fråga, någon som kan göra en header åt mig?

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! :) Jag hade planer på att fota mina hästar någon dag snart för lite nya bilder så kan absolut lägga upp lite bilder, kan även lägga upp lite bilder som är "gamla" om du vill! Med lillhästen menar du då Mix som jag hade på hoppkursen eller unghästen jag har, haha? :)

2012-01-15 @ 16:26:02
URL: http://ksjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu