dålig dag

har verkligen haft en riktigt kass dag, började bra men har blivit sämre och sämre..
vi har som sagt jobbat med foderstater idag och jag blir förvirrad av alla siffror och man ska dela och plussa hit och dit. har suttit med de där nu i flera timmar och är på riktigt dåligt humör.

nu efter lunch när jag gick ut och skulle ge honom lunch så såg jag att han hade trampat sig igen, nu på vänster fram.. dock är det inget stort sår utan bara en liten reva. men behöver verkligen sko om honom nu, han skulle behöva tvärtåas fram för att hinna undan med frambenen fortare.

då min hovslagare inte har tid att sko så vet jag verkligen inte vem jag ska höra med. PANIIIIIK
någon som har tips på en inte allt för dyr men bra hovslagare?

nu ska jag iallafall ut i stallet och rida en sväng, skriver senare om jag har tillgång till internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu