djupsnö

dagens ridpass vart lite dressyr i djupsnön (ca 15 min intensiv ridning), skrittade sedan ca 1 kilometer efter vägen.
det har snöat så otroligt mycket nu senaste dagarna. här är det iallafall 80 kanske 90 cm snö bara på ridplanen som pappa skottade förra veckan.. men det vart ett bra pass men tanke på att jag ville trötta ut honom litegrann innan morgondagens kurs.

vi ska fara på en markarbete/hopp kurs nu lördag och söndag som hålls på ridhuset för sara vidman. det blir våran första kurs faktiskt, så det ska bli spännande!

nu måste jag börja göra mig klar innan mamma hämtar mig, hon ska skjutsa mig till burträsk tvärt så jag kan hämta lite grejer som jag behöver till kursen i helgen. gör kanske ett inlägg senare om morgondagen.

här har ni en bild på lilla flocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu