djurkunskap

sitter och har djurkunskap, just nu läser vi om djurskyddsbestämmelser osv. kanske låter lite drygt men det är faktiskt rätt så intressant.

det har blivit dålig uppdatering nu senaste eftersom jag inte har haft tillgång till internet, men har iallafall ridit lite intervaller och ridit ut med aktiven nu dom 2 senaste dagarna.
igår vart det 3 ridpass för mig och nu har jag sjukt mycket träningsvärk i magen, första passet red jag på en av ridskolans hästar rusty, så himla fin häst de där! andra passet red jag en annan ridskolehäst, diablo. han är också rätt fin, lite bäbis men han är trotts allt bara 6år. tredje passet red jag aktiven då jag red ut.

idag blir det longering i ca 30 minuter.

nu ska jag hänga med lite på lektionen också så vi hörs sen!

fina rusty! bild från KDRF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu