fel format..

är det något som vet hur man ändrar format på moviemaker filmer så att dem går lägga in på youtube?
har försökt men allt men inget verkar funka.. vore väldigt tacksam om någon kunde berätta för mig hur man gör..

idag blir det iallafall kalas för min brors dotter jonna som fyller år idag. 
när det är slut så blir det nog fara till pappa ett tag, äta middag osv och sedan rulle vidare mot burträsk.
hittade massor med bra ridövningar på hippson.se, tror att det blir att prova några av dem med aktiven faktiskt, men nu ska jag iallafall gå ut i stallet och söka vidare efter ett par vinterskor åt wirex som jag kan tvär slå på så vi kanske kan fara ut idag. hörs senare!

typ denna övning, tror den skulle vara bra för att få honom att både varva ner och lära sig att hålla galoppen mellan hinder vilket han har väldigt svårt för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu